Κακο ενας λυκος να υποδυεται το προβατο·
μα το χειροτερο εινε, οταν ενας ποιμενας των προβατων γινεται λυκος!
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
«…Κακὸ ἕνας λύκος νὰ ὑποδύεται
τὸ πρόβατο· μὰ τὸ χειρότερο εἶνε, ὅταν ἕνας ποιμένας τῶν προβάτων
γίνεται λύκος! Τέτοιοι λύκοι εἶνε οἱ ποιμένες ἐκεῖνοι ποὺ ὄχι «διὰ τῆς
θύρας» (Ἰω. 10,1-2) ἀλλὰ μὲ ποικίλα ἄτιμα μέσα κατώρθωσαν νὰ
καταλάβουν ἀξιώματα στὴν ἐκκλησία καὶ τὴν πολιτεία. Κάνεις τὸ λύκο
βοσκὸ καὶ περιμένεις προκοπή; Βοσκοὶ λύκοι! αὐτοὶ κατὰ τὸν ἀπόστολο
Παῦλο εἶνε οἱ φοβερώτεροι ἐχθροὶ τῆς Ἐκκλησίας, δὲν «φείδονται τοῦ
ποιμνίου» (Πράξ. 20,29). Ὁ Δαυῒδ τοὺς ζωγραφίζει (βλ. Ψαλμ. 9,26-33) καὶ παρακαλεῖ τὸ Θεὸ νὰ προστατεύῃ τοὺς φτωχοὺς ἀπ᾽ αὐτούς· «Ἀνάστηθι, Κύριε ὁ Θεός, …μὴ ἐπιλάθῃ τῶν πενήτων»
(ἔ.ἀ. 9,33). Ἡ ἀθεόφοβη ἀριστοκρατία εἶνε ὁ μεγάλος κίνδυνος μιᾶς
χώρας, γιὰ τὴν ὁποία ὁ προφήτης θὰ ἔλεγε· «Οἱ ἄρχοντες αὐτῆς ἐν
μέσῳ αὐτῆς ὡς λύκοι ἁρπάζοντες ἁρπάγματα τοῦ ἐκχέαι αἷμα, ὅπως
πλεονεξίᾳ πλεονεκτῶσι» (Ἰεζ. 22,27).
Ὅλες αὐτὲς τὶς ἀδικίες, τὶς δημόσιες προσβολὲς τοῦ ἠθικοῦ νόμου, πρέπει νὰ τὶς καυτηριάζουν οἱ κήρυκες τοῦ Θεοῦ. Ἔχουν χρέος νὰ ἐλέγχουν τοὺς δρᾶστες τοῦ κακοῦ σύμφωνα μὲ τὴν ἐντολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου στὸν Τιμόθεο· «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε, ἵνα καὶ οἱ λοιποὶ φόβον ἔχωσι» (Α΄ Τιμ. 5,20). Ἀκοῦτε; δὲν λέει «τὴν ἁμαρτίαν», λέει «τοὺς ἁμαρτάνοντας», αὐτοὺς ποὺ ἁρπάζουν τὰ πρόβατα».
Ὅλες αὐτὲς τὶς ἀδικίες, τὶς δημόσιες προσβολὲς τοῦ ἠθικοῦ νόμου, πρέπει νὰ τὶς καυτηριάζουν οἱ κήρυκες τοῦ Θεοῦ. Ἔχουν χρέος νὰ ἐλέγχουν τοὺς δρᾶστες τοῦ κακοῦ σύμφωνα μὲ τὴν ἐντολὴ τοῦ ἀποστόλου Παύλου στὸν Τιμόθεο· «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε, ἵνα καὶ οἱ λοιποὶ φόβον ἔχωσι» (Α΄ Τιμ. 5,20). Ἀκοῦτε; δὲν λέει «τὴν ἁμαρτίαν», λέει «τοὺς ἁμαρτάνοντας», αὐτοὺς ποὺ ἁρπάζουν τὰ πρόβατα».
2. Οικουμενιστες ψευτοεπισκοποι εν δρασει!
Πανελληνια αγανακτηση και αποστροφη
έχει προκαλέσει η ενέργεια και η στάση του νέου δεσπότη Λαρίσης κ. Ιερωνύμου,
καθώς και η συμμετοχή των δύο «εκλεκτών του» ιερέων, σε εκδηλώσεις των Ρόταρυ και της συναγωγής.
ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΤΟ «ΟΜΟΙΟΥΣΙΟΝ» ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ – ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
ΚΑΙ ΟΙ ΨΕΥΔΟΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΑΣ
Αγαπητοί,
Στον αιώνα μας, έχει και πάλι
αναστατωθεί όλη η Εκκλησία. Αιτία; Ένας Πατριάρχης, κήρυξε τη βλάσφημη
ιδέα ότι όλες οι «εκκλησίες» είναι κατ΄ ουσία ΟΜΟΙΕΣ μεταξύ τους,
επιπλέον δε, ότι και όλες οι «Θρησκείες» είναι ΟΜΟΙΕΣ μεταξύ τους. Ναι
μεν »διαφορετικοί οι δρόμοι» αλλά οδηγούν στον «Ένα παγκόσμιο θεό». Αν
τώρα κάποιος αναγνώστης αγνοεί ή αμφιβάλει ή απιστεί με τις παραπάνω
μαρτυρίες, καλά θα κάνει να ενημερωθεί α) για τη ψευδοσύνοδο του
Βαρθολομαίου που έγινε τον Ιούνιο του 2016 στην Κρήτη.
Εκεί οι »προκαθήμενοι» 10
Εκκλησιών, ονόμασαν τις αιρέσεις και τις σχισματικές ομάδες του Π.Σ.Ε
»εκκλησίες ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ με την Ορθόδοξη Εκκλησία ». Κατ’ ουσίαν στην
ψευδοσύνοδο του Κολυμβαρίου υπερψηφίστηκε η βλάσφημη ιδέα ότι η Μία,
Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία μας είναι κι αυτή «μία σχισματική
εκκλησία ΟΜΟΙΑ με τις άλλες» (θεωρία των Κλάδων ή των σχισματικών
εκκλησιών), και β) να ενημερωθεί για τις πράξεις του «αιρεσιάρχη
πατριάρχη» που δίχως ίχνος ντροπής μοίρασε με τα χέρια του (αλλά και
συνεχίζει να μοιράζει με τα χέρια των οπαδών του αρχιερέων) το Κοράνιο
σε Μωαμεθανούς και το οποίο ονομάζει, άκουσον άκουσον: «Άγιο Κοράνιο»!
Ιδού: «Τον Οκτώβριο του 2009 ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος βρισκόμενος στην
Ατλάντα της Αμερικής, έκανε δώρο ένα Κοράνιο στον πρόεδρο της Coca Cola,
το οποίο αποκάλεσε μάλιστα, «Άγιο Κοράνι» και ιερό βιβλίο «των αδελφών
μας» των μουσουλμάνων. Στην ομιλία του είπε τα εξής: «Αξιότιμοι Μουχτάρ
και Δάφνη Κεντ [ο μουσουλμάνος Πρόεδρος της Coca Cola και η σύζυγός
του]…. Αγαπητέ φίλε Μουχτάρ… γνωρίζουμε πως οι ηρωικές προσπάθειες των
γονιών σου χάριν των Εβραίων κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου
Πολέμου δεν βασίζονταν σε κάποια θρησκευτική κοσμοαντίληψη αλλά στο
σφαιρικό όραμα της αγάπης για όλους τους ανθρώπους και της αξίας κάθε
ανθρώπινης ζωής….. Έχω ένα μικρό αναμνηστικό. Μικρό και σπουδαίο.
Αναμνηστικό για την Δάφνη και τον Μουχτάρ. Αυτό είναι το Άγιο Κοράνιο.
Το ιερό βιβλίο των μουσουλμάνων αδελφών μας».»[1].
Πράγματι ο άνθρωπος αυτός είναι ο
μεγαλύτερος αιρετικός όλων των αιώνων! Και επειδή η παραπάνω γνώμη
υπάρχει ευρέως διαδεδομένη στο διαδίκτυο καλόν είναι να πούμε κι αυτό:
ότι ο άνθρωπος αυτός είναι τόσο διαφορετικός από τους αιρετικούς όλους
των αιώνων που είναι κρίμα να τον συγκαταλέγουμε μαζί με αυτούς. Δήθεν
ειρηνοποιός και κατ’ ουσίαν Πνευματομάχος και Αγιομάχος με το σφαιρικό
όραμα «της αγάπης για όλους τους (διαφορετικούς) ανθρώπους», που αγωνιά
και αγωνίζεται υπέρ «της (πράσινης) αξίας κάθε ανθρώπινης ζωής» μόνον με
τα πρόσωπα που υπάρχουν στο Όραμα του Αγίου της Αποκαλύψεως μπορεί να
συγκριθεί, δηλαδή με την εικόνα εκείνων των Θηρίων, του Ψευδοπροφήτη
αλλά και του Αντίχριστου, δηλαδή δύο ιστορικών προσώπων που το σώμα τους
θα είναι σίγουρα «Ομοούσιο με το δικό μας»!
Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, ο
ακρίτας, μιλάει για τους «ειρηνοποιούς» της εποχής του Αρείου και λέγει:
«Μερικοί, ποὺ συνεπάθουν τὰς ἰδέας τοῦ αἱρεσιάρχου, κρυπτοαρειανοί,
προσεπάθουν δῆθεν νὰ συμβιβάσουν τὰ πράγματα καὶ οἱ ψευτὸ-εἰρηνοποιοὶ
αὐτοὶ ἐπρότειναν, ὅπως εἰς τὴν λέξιν ΟΜΟΟΥΣΙΟΣ, οἱ ᾿Ορθόδοξοι δεχθοῦν
καὶ προσθέσουν ἕνα καὶ μόνον γράμμα, τὸ ἰῶτα, διὰ νὰ γίνη ἡ λέξις
ΟΜΟΙΟΥΣΙΟΣ, καὶ τότε οἱ ὀπαδοὶ τοῦ ᾿Αρείου θὰ ὑπέγραφον τὸ Σύμβολον καὶ
θὰ ἐπήρχετο ἡ συμφιλίωσις, ἡ εἰρήνη. ᾿Αλλὰ οἱ᾿Ορθόδοξοι δὲν ἐδέχθησαν.
Τὸ ἰῶτα δὲν προσετέθη», «Φῶς ἐκ φωτός, Θεὸς ἀληθινός, ἐκ Θεοῦ ἀληθινοῦ,
γεννηθείς, οὐ ποιηθείς, ὁμοούσιος τῷ Πατρί, δι οὗ τὰ πάντα ἐγένετο» [2].
Από το παρακάτω χωρίο του κατά
Βαρθολομαίου «αγίου Κορανίου» κατανοούμε γιατί δίκαια λογίζεται ως ο
«Πρώτος» των αιρετικών όλων των αιώνων. Ιδού τι συμπεριλαμβάνει ο Μωάμεθ
στο Βιβλίο του: ««…Ο Ιησούς Χριστός, ο γιος της Μαριάμ, δεν είναι
περισσότερο από Απόστολος του Αλλάχ, κι ο Λόγος Του προς τη Μαριάμ, κι
ένα Πνεύμα απ’ Αυτόν (τον Αλλάχ). Πιστεύετε λοιπόν στον Αλλάχ και στους
Αποστόλους Του και μη λέτε «[Αγία] Τριάδα». Παραιτηθείτε, θα είναι το
καλύτερο για σας» (Σούρα 4 «ελ-Νισά», §171).» [1].
Αλήθεια, αν ζούσε σήμερα ο
Καντιώτης, σήμερα που ορισμένοι αρχιερείς της Εκκλησίας μας λένε κατά
λάθος το «πιστεύω» των αιρετικών παπικών την ώρα της Ορθόδοξης Θείας και
Φρικτής Λειτουργίας, αλήθεια θα έλεγε: «᾿Αλλὰ οἱ ᾿Ορθόδοξοι – τότε –
δὲν ἐδέχθησαν. Τὸ ἰῶτα δὲν προσετέθη. Τὸ Σύμβολον τῆς πίστεως
ἔμεινενἀκέραιον καὶ μέχρι σήμερον ἀκούεται εἰς ὅλους ναοὺς τῆς
᾿Ορθοδοξίας ὅπως ἐξῆλθεν ἀπὸ τὰ χείλη τοῦ Μ.᾿Αθανασίου (;)»…
Αδελφοί, οι παραπάνω μαρτυρίες
έχουν ιδιαίτερη αξία λόγω του ότι σήμερα η Εκκλησία μας η Ορθόδοξη
εορτάζει το οικουμενικό γεγονός της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου που έγινε
στη Χαλκηδόνα το έτος 451 μ.Χ. κατά του Μονοφυσιτισμού και του Αρχηγέτη
της αιρέσεως αυτής που ήταν ένας απλός ιερέας της Κωνσταντινουπόλεως. «Ο
Ευτυχής – ως γνωστόν – απέρριπτε την ασύγχυτη και άτρεπτη ένωση των
φύσεων στο Χριστό, όπως περί αυτού είχε αποφανθεί η Γ΄ εν Εφέσω
Οικουμενική Σύνοδος. Κατ’ αυτόν, το σώμα τού Κυρίου ήταν μεν ανθρώπινο,
όχι όμως και ομοούσιο με το δικό μας, κάτι που θεωρούσε ανάρμοστο στη
θεότητα τού Λόγου» [3].
Λόγω της εορτής καλόν είναι να
πούμε λίγα λόγια για την ψευτο-ειρηνική στάση ζωής που έχει η Εκκλησία
της Ελλάδος ΣΗΜΕΡΑ με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες. Όπως γνωρίζουμε: «Το
μεγαλύτερο μέρος των πιστών – τότε – υιοθέτησε τις αποφάσεις της Δ΄
Οικουμενικής Συνόδου και απεδοκίμασε τις απόψεις του Μονοφυσιτισμού. Ένα
άλλο μέρος πιστών, οι οπαδοί του Μονοφυσιτισμού, δεν αναγνώρισαν αυτές
τις αποφάσεις και απεκόπησαν από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτοί
ονομάστηκαν Προχαλκηδόνιοι ή Αντιχαλκηδόνιοι.»[4]. Ας ακούσουμε όμως κι
έπειτα ο καθένας στο κελί του ας επιχειρήσει με τη χάρη του Κυρίου ημών
Ιησού Χριστού να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα που σχετίζονται με την
ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ ΑΡΑΜ ΤΟΥ Α΄ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ τη
27η Οκτωβρίου 2014. Ιδού: «Πολλοί πιστοί της τοπικής μας Εκκλησίας
εξέφρασαν την έκπληξή τους και την εύλογη αγανάκτησή τους, όταν
πληροφορήθηκαν από τα ΜΜΕ τον τρόπο, με τον οποίο ορισμένοι αρχιερείς
της Εκκλησίας της Ελλάδος υποδέχθηκαν τον «Πατριάρχη» των Αρμενίων Αράμ
τον Α΄, ο οποίος επισκέφτηκε την χώρα μας, πριν από λίγες ημέρες. Κι’
αυτό διότι, όπως οι πάντες γνωρίζουν, οι Αρμένιοι ακολουθούν μέχρι
σήμερα, εδώ και 15 αιώνες, την αρχαία αίρεση του Μονοφυσιτισμού… Παρ’
όλα αυτά ο Αρμένιος «Πατριάρχης» έγινε ενθουσιωδώς δεκτός από την
εκκλησιαστική ηγεσία της χώρας μας, γεγονός το οποίο σκανδάλισε σφόδρα
το Ορθόδοξο ποίμνιο της Εκκλησίας μας. Μητροπολίτης της Θράκης, την
οποία επισκέφτηκε πρώτη ο κ. Αράμ, τον κατονόμασε σε επίσημη προσφώνησή
του ως «Ορθόδοξο». Στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος
Αθηνών κ. Ιερώνυμος ο Α΄ τον παρουσίασε ως «μίαν εκ των λαμπροτέρων και
σπουδαιοτέρων ηγετικών εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων του 21ου
αιώνος».Στην προσφώνησή του μεταξύ άλλων ανέφερε: «Έχομεν ανάγκην
ανθρώπων του Υμετέρου διαμετρήματος και της ιδικής Σας πνευματικής και
θεολογικής καταρτίσεως και εμβριθείας».
Πώς όμως είναι δυνατόν ένας
αιρετικός, ο οποίος, ως ακολουθών και διδάσκων τις αιρετικές διδασκαλίας
του Διοσκόρου και του Σεβήρου, φέρει και αυτός το ίδιο ανάθεμα, με το
οποίο είναι αναθεματισμένοι και οι πνευματικοί του διδάσκαλοι και
πατέρες, να αποτελεί «μίαν εκ των λαμπροτέρων και σπουδαιοτέρων ηγετικών
εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων του 21ου αιώνος»; Και ποία ανάγκη μπορεί
να έχει η Εκκλησία μας από έναν αιρετικό, που βρίσκεται στο σκότος της
πλάνης και του ψεύδους; Μπορούμε επίσης να ομιλούμε περί πνευματικού
διαμετρήματος και περί θεολογικής καταρτίσεως ενός ανδρός, ο οποίος
ναυάγησε περί την πίστη και είναι άξιος πολλών θρήνων και δακρύων, έχει
δε ανάγκη από τις προσευχές όλων μας, μήπως ο Θεός του ανοίξει τα μάτια
της ψυχής του και έρθει σε αίσθηση της πλάνης του και μετανοήσει; Εάν η
Εκκλησία έχει ανάγκη από τον κ. Αράμ τον Α΄, τότε κατά συνεπή ακολουθία
έχει ανάγκη και από τον Διόσκορο και τον Σεβήρο, τους οποίους η Εκκλησία
αναθεμάτισε. Και αν έχει ανάγκη από όλους αυτούς, τότε σίγουρα δεν θα
πρέπει να έχει ανάγκη από τους αγίους Πατέρες των αγίων Οικουμενικών
Συνόδων, οι οποίοι πλανήθηκαν και κακώς τους αναθεμάτισαν.»[4].
Στο σημείο αυτό ας ρίξουμε ξανά
μια ματιά στις τελευταίες επτά λέξεις του κειμένου που έχουν ευθεία
σχέση με τους αγίους Πατέρες των αγίων Οικουμενικών Συνόδων για να δούμε
ότι αυτές κρύβουν μια ακόμη πρωτο-βλασφημία του «Πρώτου» της
Κακοδοξίας, του παναιρετικού Βαρθολομαίου, ο οποίος προ καιρού
(16-2-1998) είχε πει προς τους αιρετικούς ψευδοειρηνοποιούς και
ψευδοαρχιερείς οπαδούς του: «Ἡ μετάνοια ἡμῶν διὰ τὸπαρελθὸν εἶναι
ἀπαραίτητος. Δὲν πρέπει νὰ σπαταλήσωμεν τὸν χρόνον εἰς ἀναζήτησιν
εὐθυνῶν. Οἱκληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν
ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶεὑρίσκονται ἤδη εἰς χείρας
τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ
ὀφείλομενἐνώπιον αὐτοῦ, ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων» [4].
Επίλογος παρηγορητικός στην
θλιμμένη καρδιά μας λόγω του ότι οι αρχιερείς μας σήμερα, δείχνουν
εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Βαρθολομαίου, π.χ. Θεόκλητος Φλωρίνης ο
μνημονεύσας δις τον σχισματικό επικεφαλή της Ουκρανικής «Εκκλησίας»,
αποτελεί η παρακάτω πρόταση του Πρωτοπρεσβύτερου Θεόδωρου Ζήση:«Θλίβεται
κανείς και σπαράσσει μέχρι βαθέων, αναλογιζόμενος και μόνο την
πατριαρχική ρήση, που θεωρεί τους Αγίους Πατέρες, οι οποίοι αγωνίσθηκαν
εναντίον του Πάπα ως θύματα του Διαβόλου και αξίους της συγχωρήσεως και
του ελέους του Θεού. Αν όμως, ο Μέγας Φώτιος, ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς,
ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ο Άγιος Νικόδημος
Αγιορείτης και πλείστοι άλλοι πολέμιοι των αιρέσεων του Παπισμού, είναι
όργανα και θύματα του Διαβόλου, πρέπει να τους διαγράψουμε από τις
δέλτους των Αγίων, να καταργήσουμε τις εορτές και τις ακολουθίες, και
αντί να επικαλούμεθα τις πρεσβείες και την βοήθειά τους, να τους κάνουμε
μνημόσυνα και τρισάγια, για να τους συγχωρήσει ο Θεός.»[5].
Αδελφοί, όπως έλεγε η αγία Σοφία της Κλεισούρας, «Ο Θεός να ελεά μας», αμήν.
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ, Ιεροψάλτης
Πτολεμαΐδα 14-7-2019
Εορτή οσίου Νικοδήμου του Αγιορείτη και μνήμη της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου